W ciągu trzech miesięcy pracowaliśmy wytrwale ze wspaniałym zespołem firm działających w branży personalizowanych materiałów reklamowych i gadżetów. Miałem okazję poznać środowisko świetnych specjalistów, oddanych swojej pracy i budujących sukcesy biznesowe w oparciu o bardzo jednoznacznie deklarowane wartości. To był niezwykle emocjonujący, a jednocześnie bardzo praktycznie i owocnie spędzony czas. W świecie, w którym ważne są wyniki, liczby, słupki i progres można zachować i pielęgnować kapitalne relacje i przyjaźń. Po wielu godzinach zajęć i ja czuję się Waszym przyjacielem. I jestem z tego dumny.
Zaczęliśmy od komunikacji, a następnie zaczęliśmy opisywać ofertę pod kątem budowania wartości. Istotnym elementem zajęć stało się zarządzanie swoimi aktywnościami w czasie i w kontekście wcześniej zdefiniowanej unikalnej propozycji sprzedaży (USP). Sama sprzedaż oparta o budowanie solidnych i długoterminowych relacji z klientami podparta na koniec elementami kreowania i wzmacniania osobistej satysfakcji z pracy i swojego zaangażowania zamknęły klamrą cały projekt.